пятница, 15 января 2016 г.

Основні напрями самоосвіти

Основні напрями
Дії і заходи
Вивчення законодавчої та нормативно-правової бази
1. Вивчення документації.



           Професійні
1. Вивчати програми і підручники, осмислювати їх особливості і вимоги.
2. Знайомитися з новими педагогічними технологіями через предметні видання і Інтернет.
3. Систематично ознайомлюватися з публікаціями  у фахових  журналах.
4. Вести каталог статей з цих журналів.
5. Підвищувати кваліфікацію на курсах для вчителів  при ПОІППО.




Психолого-педагогічні
1.   Удосконалювати свої знання в галузі класичної і сучасної психології і педагогіки.
Література:
1. Помиткін Е.О. Психологія духовного розвитку особистості. Монографія К., Наш час 2005
2. Нісімчук А.С., Падалко О.С. Сучасні педагогічні технології. Навчальні посібники Київ. Просвіта 2000 р. 
3. Перспективні педагогічні технології в шкільній освіті. Навчальний посібник за ред. С.П. Бондар. Рівне 2003 р.
4. Сухомлинська О.В. Духовно - моральне виховання дітей та молоді: загальні тенденції й індивідуальний пошук. Київ. Всеукраїнський фонд «Добро» 2006р.
5. П.Щербань Сутність педагогічної культури.                                                         Вища освіта України 2004 р.
6. Якунин В.А. Педагогическая психология. Учебное пособие 2000 г.



             Методичні

1. Знайомитися з новими формами, методами і прийомами навчання в початковій школі.
2.  Брати активну участь в роботі міського і шкільного м/о учителів початкових класів.
3. Організувати роботу з обдарованими дітьми і брати участь в науково-практичних конференціях, конкурсах творчих робіт, олімпіадах.
4. Вивчати досвід роботи кращих учителів своєї школи, міста, країни через Інтернет.
5. Відвідувати уроки колег і брати участь в обміні досвідом.
6. Періодично проводити самоаналіз професійної діяльності.
7. Створити власну базу кращих сценаріїв уроків, цікавих прийомів і знахідок на уроці.
8. Проводити відкриті уроки для колег по роботі, учителів школи.
9. Виступати з доповідями по темі самоосвіти.
10. Виступити з творчим звітом  про свою роботу на засіданнях шкільного м/о, атестаційної комісії.


Інформаційно-технологічні технології

1. Изучать ІКТ і впроваджувати їх в учбовий процес.
2. Огляд в Інтернеті інформації з  педагогіки і психології.
3. Створити електронну пошту для контакту з однодумцями.



     Охорона здоров'я


1. Впроваджувати в освітній процес здоров’язберігаючі технології.
2. Вести здоровий спосіб життя.

Комментариев нет:

Отправить комментарий