Основні напрями
|
Дії і заходи
|
Вивчення
законодавчої та нормативно-правової бази
|
1. Вивчення документації.
|
Професійні
|
1. Вивчати програми і підручники, осмислювати їх особливості і вимоги.
2. Знайомитися з новими педагогічними технологіями через предметні видання
і Інтернет.
3. Систематично
ознайомлюватися з публікаціями у
фахових журналах.
4. Вести каталог статей з цих журналів.
5. Підвищувати кваліфікацію на курсах для вчителів при ПОІППО.
|
Психолого-педагогічні
|
1. Удосконалювати
свої знання в галузі класичної і сучасної психології і педагогіки.
Література:
1. Помиткін Е.О.
Психологія духовного розвитку особистості. Монографія К., Наш час 2005
2. Нісімчук А.С., Падалко
О.С. Сучасні педагогічні технології. Навчальні посібники Київ. Просвіта 2000
р.
3. Перспективні
педагогічні технології в шкільній освіті. Навчальний посібник за ред. С.П.
Бондар. Рівне 2003 р.
4. Сухомлинська О.В.
Духовно - моральне виховання дітей та молоді: загальні тенденції й
індивідуальний пошук. Київ. Всеукраїнський фонд «Добро» 2006р.
5. П.Щербань Сутність
педагогічної культури. Вища
освіта України 2004 р.
6. Якунин В.А. Педагогическая
психология. Учебное пособие
|
Методичні
|
1. Знайомитися з новими формами, методами і прийомами навчання в
початковій школі.
2. Брати активну участь в роботі
міського і шкільного м/о учителів початкових класів.
3. Організувати роботу з
обдарованими дітьми і брати участь в науково-практичних конференціях,
конкурсах творчих робіт, олімпіадах.
4. Вивчати досвід роботи
кращих учителів своєї школи, міста, країни через Інтернет.
5. Відвідувати уроки колег
і брати участь в обміні досвідом.
6. Періодично проводити
самоаналіз професійної діяльності.
7. Створити власну базу
кращих сценаріїв уроків, цікавих прийомів і знахідок на уроці.
8. Проводити відкриті уроки
для колег по роботі, учителів школи.
9. Виступати з доповідями
по темі самоосвіти.
10. Виступити з творчим
звітом про свою роботу на засіданнях шкільного м/о, атестаційної
комісії.
|
Інформаційно-технологічні технології |
1. Изучать ІКТ і впроваджувати їх в учбовий процес.
2. Огляд в Інтернеті інформації з
педагогіки і психології.
3. Створити електронну пошту для контакту з однодумцями.
|
Охорона здоров'я
|
1. Впроваджувати в освітній процес здоров’язберігаючі технології.
2. Вести здоровий спосіб життя.
|
пятница, 15 января 2016 г.
Основні напрями самоосвіти
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий